Kolejna firma weszła w TikToka. Apple na szczęście rozumie medium i wykorzystuje jego specyfikę idealnie.
Jeśli ktoś dalej sądzi, że TikTok to tylko przejściowa moda i aplikacja nigdy nie będzie na równi z np. Instagramem to pora się przekonać, bo chińska appka już dawno jest ważna nawet dla światowych gigantów.
Czytaj też: Słuchawki Olive Pro to również aparat słuchowy
Czytaj też: Black Friday 2020 – nie przegap żadnej promocji
Czytaj też: Ile kart Nvidia Ampere kupili górnicy?
Apple wchodzi w TikToka
Apple założyło jakiś czas temu swój profil i od razu został on zweryfikowany jako prawdziwy. Do czego firma wykorzystuje aplikację? Aktualnie stworzono odpowiedni hasztag reklamujący iPhone 12 mini. Czy #MakeItMini zachęci młodszych użytkowników sieci do zakupu najtańszej wersji nowego iPhone’a?
Czytaj też: TSMC, AMD i Google łączą siły dla układów krzemowych 3D
Czytaj też: Cooler Master prezentuje obudowy MasterBox K501L RGB i K501L
Czytaj też: Android 12 będzie łatwiejszy do aktualizacji
Jest na to szansa, ponieważ Apple osiąga dobre wyniki w apce, a ich reklamy są porządne. To nie proste reklamówki, a wpasowujące się w specyfikę medium filmiki dograne pod odpowiedni dźwięk, stworzone z pomysłem. Influencerzy zaproszeni do współpracy zmniejszają przedmioty na nagraniach, a na koniec, oczywiście, zmniejszają iPhone’a. Rzućcie okiem.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News