Aprilla rozpoczęła współpracę z MT Distribution i tak jak Lamborghini oraz Ducati, dostała swojego elektrycznego dwukołowca. Oto elektryczna hulajnoga Aprilia eSR1.
Elektryczna hulajnoga Aprilia eSR1
Jako że eSR1 to dzieło stworzone z pomocą innej firmy, nie jest to w pełni autorski, a bardziej przemianowany i nieco przerobiony ogólny model. Ma to swoje plusy, bo prowadzi do znacznych oszczędności, ale zabija pewną oryginalność i różnorodność technologiczną na rynku.
Czytaj też: Elektryczna hulajnoga TR560 od nowego gracza na rynku
Czytaj też: Hulajnoga elektryczna, która zmieści się w plecaku? Sprawdźcie model BooZter
Czytaj też: Hamowanie awaryjne w hulajnogach elektrycznych Bird innowacją
Elektryczna hulajnoga Aprilia eSR1 jest napędzana przez 350 W bezszczotkowy silnik elektryczny i posiada 280 Wh akumulator możliwy do wyjęcia dla przystępniejszego ładowania. Jeździ z kolei na 10-calowych miejskich oponach.
Czytaj też: Nietypowa hulajnoga elektryczna Scooterson Rolley
Czytaj też: Test Xiaomi Mi Pro 2. Elektryczna hulajnoga pod lupą laika i specjalisty
Czytaj też: TAUR, czyli spóźniona elektryczna hulajnoga inna niż wszystkie
Aprilia eSR1 zapewnia oczywiście mechanizm składania, zintegrowane podświetlenie, hamulec tarczowy i posiada lekką magnezową ramę. Do sprzedaży trafi już 20 stycznia w cenie 659 euro.