W ramach walki z rozprzestrzenianiem się koronawirusa BMW Group ogłosiło nową usługę w postaci Bezpiecznego Serwisu.
Ta usługa pozwala „przy zachowaniu najwyższych środków ostrożności dokonać diagnostyki samochodu i zlecić wymianę części”. Wszystko to w ramach dążenia do minimalizowania kontaktów międzyludzkich, do którego BMW Group podchodzi naprawdę solidnie.
Jak czytamy w ogłoszeniu prasowym, kierowca najpierw umawia się z serwisem, przyjeżdża do niego, a tam nie musi nawet wchodzić w interakcję z pracownikami. Po prostu odbiera formularz ze wskazanej skrzynki, wypełnia go, dodaje do koperty kluczyki i wrzuca z powrotem.
Czytaj też: Obejrzyj jak nowa Corvette C8 radzi sobie w śniegu
Następnie pracownik dezynfekuje skrzynkę i bierze samochód na warsztat. Tam przygotowuje dla klienta wideo omawiające stan techniczny pojazdu, a właściciel po zapoznaniu się z nim decyduje, co chce wymienić na podstawie dołączonej listy z cenami. Płatność realizowana jest on-line.
To jednak nie koniec, bo:
Zanim samochód będzie gotowy do odbioru, pracownicy serwisu dokonują jego dokładnej dezynfekcji. Gdy usługa jest wykonana, kontaktują się oni z Klientem, by uzgodnić dogodny dla niego termin odbioru auta. Czynność ta także odbywa się bez kontaktu między serwisantem, a Klientem – samochód czeka z kluczykami przygotowanymi w kopercie.