Klientom korzystającym z Banku Pocztowego przy pomocy aplikacji mobilnej EnveloBank udostępniono w końcu możliwość dokonywania płatności mobilnych systemem BLIK.
BLIK w Banku Pocztowym w końcu dostępny
Jeśli jesteś klientem Banku Pocztowego i korzystasz z mobilnej aplikacji mobilnej EnveloBanku mamy dla Ciebie świetną wiadomość. W końcu można korzystać z płatności BLIK. Obecnie są to jedynie trzy rodzaje usług: wypłaty z bankomatów, płatności w Internecie i w sklepach. Bank Pocztowy jednak zapowiada, że to zaledwie początek i w przyszłości klienci dostaną kolejne rozwiązania związane z BLIK takie jak przelewy na telefon.
Do korzystania z BLIKA wystarczy mieć zainstalowaną aplikację mobilną Banku Pocztowego – EnveloBank. Tam klienci będą mogli uzyskać dostęp do 6-cyfrowego kodu BLIK, za pomocą którego mogą dokonywać transakcji w sieci, w sklepach i wypłacać z bankomatów. Po wpisaniu go w odpowiednie miejsce podczas płacenia/wybierania akceptujemy transakcję w aplikacji mobilnej.
Czytaj też: Google testuje porównywarkę aplikacji w Google Play
Czytaj też: SmartThings Find pomoże znaleźć zgubione urządzenie Galaxy
Czytaj też: W Chrome pojawi się opcja wykonania przewijanego zrzutu ekranu
To już kolejne unowocześnienie, jakie w tym roku trafiło do aplikacji mobilnej EnveloBank. Klienci mogą już korzystać z logowania do aplikacji i potwierdzania transakcji za pomocą odcisku palca lub Face ID, z płatności mobilnych Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay, a także z usługi Autopay. Trzeba więc przyznać, że bank Pocztowy stale się rozwija i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. A BLIK jest obecnie jedną z najpopularniejszych form dokonywania płatności w Polsce.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News