WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Moto

Przysłuchajcie się silnikowi w nowym BMW M4 Competition

Poznaliśmy już nowy model BMW M4 w jego pełnej krasie, a nawet dostępne ulepszenia M Performance, ale dopiero dziś mamy okazję posłuchać, jak to cacko brzmi.

Nowe BMW M4, tak jak M3 wykorzystuje sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,0 litra z podwójnym turbodoładowaniem. Ten zapewnia 473 koni mechanicznych i 550 Nm w standardowych modelach M, umożliwiając sprint od 0 do 96,5 km/h w 4,1 sekundy. Jednak mocniejsze modele Competition mają już pod maską 503 KM i 650 Nm, dzięki czemu skracają ten czas o 0,3 sekundy.

Jak jednak brzmi ta jednostka? Posłuchacie tego poniżej, a mowa nie tylko o odpalaniu silnika i jego pracy na biegu jałowym, ale też tradycyjnych „przygazówkach”.

Czytaj też: Bój hipersamochodów, czyli SSC Tuatara kontra Bugatti Veyron

Pomimo turbodoładowania, nowe BMW M4 brzmi surowo, co słychać z dwóch par rur wydechowych. Nie jest to jednak dźwięk nieprzyjemny, ale to żadne zaskoczenie.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News