Na Nurburgring dostrzeżono ostatnio nietypowe Porsche 911 najnowszej generacji, które musiało być niczym innym, jak dziwnym prototypem.
Wysoooki prototyp Porsche 911 992.
To dziwne Porsche 911 jest zapewne jego kolejnym nadchodzącym wielkimi krokami wariantem, który zaskoczył nas pod kilkoma względami. Po pierwsze, brak bocznych czerpaków powietrza mówi jasno, że to nie wersja Turbo, a po drugie generowany przez niego dźwięk wskazuje bezpośrednio na obecność turbodoładowania.
Czytaj też: Acer prezentuje laptop Book RS Porsche Design
Czytaj też: Manualna skrzynia kontra PDK Porsche. Różnica w modelach 718 zaskakuje
Czytaj też: Porsche Cayenne w wydaniu Mansory… podoba Wam się?
Oczywiście najbardziej zastanawiającym elementem tego prototypu jest jego wysokość jazdy i dziwaczne błotniki. Najwidoczniej inżynierowie Porsche musieli coś zrobić z jego zawieszeniem, co widać po znacznie większym prześwicie (via Motor1).
Czyżby to były po prostu testy nowej konfiguracji zawieszenia dla przyszłej nowej wersji tego kultowego samochodu sportowego? Miejmy nadzieję, bo im więcej Porsche 911, tym lepiej.
Czytaj też: Elektryczny Porsche Macan 2022 wyszpiegowany po raz pierwszy
Czytaj też: Jak ma się sprzedaż samochodów Porsche? Co z elektrycznym Taycan?
Czytaj też: Porsche Cayman GT4 RS nagrany w testach. Brzmi bestialsko!
Nowe Porsche 911 Turbo S, czyli historyczny rekord
Dla przypomnienia, nowa generacja Porsche 911 zadebiutowała na początku tego roku razem z wydaniem Turbo S. Ten flagowy model najnowszego Porsche 911 otrzymał znaczny wzrost mocy, bo z 580 koni mechanicznych do 640 KM i z 750 Nm momentu obrotowego do całych 800 Nm. Te wzrosty są historycznie rekordowe i to pomimo przystania na tym samym silniku i tej samej pojemności skokowej, czyli 3,8 litra.