Audi e-tron 2021, czyli elektryczny SUV niemieckiego producenta, doczekał się ulepszeń na nowy model modelowy, wśród których nie zabrakło wielu interesujących aktualizacji.
Odświeżenie elektrycznego SUVa e-tron 2021
Do tej pory Audi e-tron posiadał wbudowaną 11 kW ładowarkę pokładową, ale wraz z nowym rokiem modelowym producent postarał się o dorzucenie możliwości podwojenia tej mocy za sprawą drugiej pokładowej ładowarki prądem zmiennym. Zyskał też inteligentne zarządzanie ładowarką domową, kiedy pieczę nad nim stanowi system firmy SMA Solar Technology lub Hager Group.
Czytaj też: Oto nowe Audi SQ5 Sportback TDI 2021
Czytaj też: Rajdowy Audi Sport Quattro doczekał się repliki
Czytaj też: Audi SQ5 TDI 2021 zaliczyło premierę
Kiedyś Tesla postąpiła podobnie, ale z czasem porzuciła ten pomysł, jako że nie cieszył się wysokim zainteresowaniem wśród kupujących. Nic dziwnego, bo stacje ładowania poziomu 2 o mocy 22 kW są ciągle nieliczne (via Electrek).
Czytaj też: Spójrzcie na nowe Audi TTS 2021 i przywitajcie wersję Competition Plus
Czytaj też: Zdjęcia Audi Q4 E-Tron z testów w Szwecji
Czytaj też: Audi ujawnia prototyp dla elektrycznego sedana E-Tron GT
Audi zaktualizowało również kierownicę w nowych modelach e-tron i e-tron Sportback. Teraz ta posiada znacznie bardziej czułe na dotyk czujniki, które lepiej wykrywają ręce w systemie wspomagania kierowcy. Dodatkowo Audi uzupełniło ofertę o 22-calowe felgi.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News