Ktoś najwidoczniej był niezadowolony tym, że będzie jeździł tym samym samochodem, co aż 24 innych ludzi na świecie. Tak w skrócie można opisać hipersamochód Koenigsegg Agera RS Refinement.
Koenigsegg Agera RS Refinement
W rzeczywistości nie wiemy, czy tak oficjalnie nazywa się ten model, więc nie zdziwcie się, jeśli usłyszycie o nim, jako o po prostu „Koenigsegg Agera RS”. To ciągle najszybszy (oficjalnie) samochód produkcji seryjnej na świecie, który jest jednocześnie elegancki i agresywny, niesamowicie szybki i wyjątkowo ekskluzywny.
Czytaj też: Illyrian Pure Sport jako pierwszy supersamochód Albanii
Czytaj też: Ares S Project, czyli supersamochód na bazie Corvette C8
Czytaj też: Wyjątkowy supersamochód T50 doczeka się wersji tylko na tor
Koenigsegg Agera RS Refinement to jednak inny poziom, ponieważ to kompleksowa przeróbka fabrycznego modelu, w którym można dostrzec podobieństwa do wydania One: 1. W rzeczywistości tego chciał właściciel tego wyjątkowego modelu, zlecając pracę firmie Koenigsegg, która musiała przeprojektować samochód, aby sprostać wyzwaniu.
Czytaj też: McLaren Artura nazwą hybrydowego supersamochodu brytyjskiej firmy
Czytaj też: Oto Ares Design S1 Project Spyder. 700-konny supersamochód bez dachu
Czytaj też: McLaren zapowiada nowy hybrydowy supersamochód na 2021 rok
Wymiana obejmowała bowiem całą maskę, tylną osłonę silnika, skrzydła, które jest teraz w pełni aktywne, zestawu wskaźników na nowy SmartCluster i kompleksowego pomalowania wszystkich metalowych elementów na czarno.