WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Honda N-One 2021 nie wygląda groźnie, ale Mugen próbuje to naprawić

Honda N-One 2021 nie wygląda groźnie, ale Mugen próbuje to naprawić

Samochody typu Kei są modelami, których widok można skwitować delikatnym uśmiechem pod nosem. Jednak te japońskie malutkie samochody mogą wyglądać groźnie! Przykładem tego jest Honda N-One 2021 po wizycie u Mugen Motorsport.

Honda N-One 2021 Mugen Motorsport

N-One, jako przedstawiciel segmentu Kei, to samochód kompaktowy, niedrogi i niespecjalnie mocny, który wygląda po prostu na… uroczego. Nie jest to jednocześnie najbardziej ekscytujący samochód na świecie, ale warto pamiętać, że w Japonii istnieje nawet seria wyścigowa właśnie z modelami Kei.

Czytaj też: Nowa Honda Civic Sedan wyszpiegowana z kamuflażem
Czytaj też: Nowa Honda Civic Type R wyrenderowana na podstawie patentów i zdjęć
Czytaj też: Honda Civic nowej generacji skrywa wszystko pod kamuflażem

To w nich bierze udział właśnie Honda N-One, która zyskała od Mugen Motorsport stosowne traktowanie… ale nie pod kątem układu napędowego, którego górna granica mocy wynosi 63 koni mechanicznych. Chociaż z pewnością ogranicza to zakres ulepszeń wydajności, nie powstrzymało to tego giganta tuningu w Japonii przed podjęciem próby wykrzesania z modelu więcej ognia.

Czytaj też: Autonomia Honda Legend. Wyścig o bycie pierwszym trwa
Czytaj też: Roadster Honda S660 od Mugen, to bestyjka tylko z wyglądu
Czytaj też: Słodka Honda N-One doczekała się sporej aktualizacji

Mugan postarał się o kilka stylowych i funkcjonalnych ulepszeń, a w rzeczywistości wiele elementów jest nastawionych na styl, podczas gdy tylko niektóre mają na celu wydajność. Stąd nowy wydech, przedni splitter, boczne progi, wstawkę nad tylną szybą, a nawet pikantny zestaw kutych aluminiowych kół. Wewnątrz z kolei liczymy na gałki zmiany biegów i sportowe pedały.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News