WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Podkręcona ikona off-roadingu Ares Design

Podkręcona ikona off-roadingu Ares Design

Land Rover Defender Spec 1.2, to najnowsze dzieło firmy Ares Design, zajmującej się głównie poodrysowywaniem fabrycznych modeli. Tym razem, jak widzicie, zajęła się ikoną off-roadingu.

Ares Design i jego ikona off-roadingu

Chociaż Ares Design przyzwyczaił nas już do swoich gruntownie przerobionych w myśl wyglądu modeli, to tym razem pokazuje, że jest też w stanie przyjąć nieco subtelniejsze podejście. Dokładnie to zrobił ze swoim Land Rover Defender Spec 1.2, biorąc na warsztat klasyczną ikonę podbijania terenu i wprowadzając w nią nowoczesne akcenty, kilka aktualizacji projektu i większą moc.

Czytaj też: Oto Ares Design S1 Project Spyder. 700-konny supersamochód bez dachu
Czytaj też: Panterka od Ares Design, czyli Panther ProgettoUno
Czytaj też: Nowy, ale klasyczny Wami Lalique Spyder od Ares tylko w 12 egzemplarzach

Po stronie wizualnej ten Land Rover Defender został pozbawiony widocznych śrub i nitów nadwozia, zyskał poszerzone błotniki, elementy z włókna węglowego, reflektory LED i nowe okrągłe tylne światła LED.

Gdyby tego było mało, Land Rover Defender Spec 1.2 zyskał panoramiczny dach, większe tylne szyby, elektryczne sterowanie szyb, 18-calowe felgi oraz wnętrze okraszone skórą i włóknem węglowym z systemem infotainment Apple CarPlay i Android Auto.

Czytaj też: Ares S Project, czyli supersamochód na bazie Corvette C8
Czytaj też: Nowy Range Rover Velar 2021 debiutuje ze świeżą technologią i elektrycznym kopem
Czytaj też:
Nowy Range Rover 2022 wyszpiegowany w testach

Kierowcy uruchamiają silnik za pomocą przycisk start-stop, który nie uruchamia czterocylindrowego turbodiesla, a wolnossący 4,8-litrowy silnik V8, który zapewnia 285 koni mechanicznych i 440 Nm momentu obrotowego. Ten został zaprzężony ze wzmocnionym sześciobiegowym automatem, a wzmocnieniu uległy też półosie, przeguby i układ hamulcowy.

Zamówienia są już otwarte, a Ares Design umożliwia klientom w pełni dostosować całe wnętrze, wyciągając z ich kieszeni nieznaną kwotę. Produkcja jednego Land Rover Defender Spec 1.2 trwa ponoć około trzech miesięcy.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News