WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Oto Jaguar E-Pace na 2021 rok modelowy

Oto Jaguar E-Pace na 2021 rok modelowy

Po wielu wiadomościach o testach zakamuflowanych prototypów, odświeżony E-Pace Jaguara na 2021 rok modelowy jest już z nami.

Premiera Jaguar E-Pace 2021

Zmiany Jaguar E-Pace 2021 nie są liczne, bo jak to na odświeżenia przystało, producent nie szalał ze zmianami, przez co rozróżnienie modeli z 2020 i 2021 roku pod kątem nadwozi wymaga dobrego oka. Tradycyjnie – najwięcej zmieniło się w konsolach.

Czytaj teżCo nowego w odświeżonym modelu Jaguar XF 2021?
Czytaj też: Jaguar XE Project 8 zawalczył z kombi AMG E63
Czytaj też: Co z elektrycznym modelem Range Rover i Jaguar XJ?

Nowy E-Pace otrzymał odważniejszą kratkę na przodzie w stylu siatki z chromowaną obwódką, jak również większe, zmienione nieco narożne otwory wentylacyjne ozdobione chromowanymi obramowaniami. Nowe reflektory diodowe dzierżą teraz z kolei podwójne sekcje w kształcie litery J.

Wnętrze Jaguar E-Pace 2021

E-Pace 2021 w kabinie zyskał jednak więcej, bo nową kierownicą, poprawioną deskę rozdzielczą, która posiada 11,4-calowy ekran dotykowy z zakrzywionego szkła, rozciągający się znacznie szerzej, jako punkt dowodzenia systemem infotainment Jaguar Pivi Pro.

Ekran znajduje się na samym środku, gdzie występuje również zaktualizowana dźwignia zmiany biegów. Chętni mogą też skusić się na cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala, ale tradycjonaliści mogą pozostać przy analogowych tarczach. Reszta nowości jest już typową zabawą detalami.

Zmiany mechaniczne i silniki nowego E-Pace

Pod kątem tego, co nie widzimy, Jaguar E-Pace 2021 przyjął na pokład nowy system filtracji kabiny, zaktualizowane mocowania silnika i zmienione punkty mocowania przedniego zawieszenia.

Jeśli chodzi o układ napędowy, to oferta została przeniesiona, więc w grę wejdzie turbodoładowany 2-litrowy silnik o mocy 250 lub 300 KM, napędzającym wszystkie cztery koła z dziewięciobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Czytaj teżElektryczny Jaguar I Pace traci osiągi w imię niższej ceny
Czytaj też: Co nowego w odświeżonym Jaguar F-Pace?
Czytaj też: Odświeżenie Jaguara F-Pace traci powoli kamuflaż

E-Pace, to też wariant P300e, czyli połączenie 3-cylindrowego benzynowego silnika o pojemności 1,5 litra z silnikiem elektrycznym, co zapewnia łącznie moc 310 koni i 540 Nm momentu obrotowego.

Premiera i cena nowego E-Pace

Do Polski Jaguar powinien wprowadzić E-Pace na początku przyszłego roku, kiedy to poznamy również ceny tego odświeżonego modelu.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News