WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Moto

Co nowego w odświeżonym modelu Jaguar XF 2021?

Chociaż ceny zostaną ujawnione bliżej premiery na 2021 rok modelowy, już teraz wiemy, co zmieni się w odświeżonym modelu Jaguar XF, który jest już w drugiej generacji.

Jaguar XF co nowego na 2021 rok?

Brytyjska marka położyła na modelu XF swoje rączki, aby uczynić go bardziej atrakcyjnym na rynku luksusowych sedanów. Jaguara XF na 2021 rok modelowy poznamy przede wszystkim po drobnych zmianach na nadwoziu.

Chociaż panele są w większości takie same, poczwórne reflektory LED są odrobinę cieńsze, a osłona chłodnicy ma „diamentowe detale” z chromowanym wykończeniem, które można zamienić na coś czarnego dzięki pakietowi Black Exterior Pack. Zestaw aktualizacji uzupełnia nowy zestaw 19-calowych pięcioramiennych felg w kolorze srebrnym lub błyszczącej czerni albo zestaw 20-calowych w kolorze czarnym lub satyny.

Zmiany w nowym Jaguar XF głównie w kabinie

Jeśli nadwozie nie będzie mówić wszystkiego o odświeżonym Jaguarze, kabina nie pozostawi złudzeń. Wewnątrz bowiem mały system informacyjno-rozrywkowy obecnego Jaguara XF został zastąpiony przez zakrzywiony 11,4-calowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości, jak również o nowy system informacyjno-rozrywkowy Pivi Pro.

Inne aktualizacje XF 2021 obejmują nowy w pełni cyfrowy zestaw wskaźników i konwencjonalną dźwignię zmiany biegów zastępującą pokrętło z poprzedniego modelu.

Jaguar XF 2021 napęd w Wielkiej Brytanii

Jaguar XF 2021 będzie wyposażony w opcję nowego łagodnego hybrydowego silnika wysokoprężnego, który wytwarzając 204 koni mechanicznych, wykorzystuje kompaktowy silnik elektryczny do odzyskiwania energii traconej podczas hamowania i wykorzystuje ją, aby wzmocnić silnik podczas przyspieszania. Stąd sprint do setki w nieco ponad 7,1 sekundy.

Czytaj też: Jaguar XE Project 8 zawalczył z kombi AMG E63
Czytaj też: Co nowego w odświeżonym Jaguar F-Pace?
Czytaj też: Co z elektrycznym modelem Range Rover i Jaguar XJ?

Do wyboru jest też silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy albo 250 (P250), albo 300 koni mechanicznych (P300), które rozpędzą tego sedana do setki w kolejno około 6,5 i 5,8 sekundy.

Wszystkie nowe modele Jaguar XF są standardowo wyposażone w ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów. Modele D200 i P250 są wyposażone w napęd na tylne koła, podczas gdy wersja P300 o większej mocy jest standardowo wyposażona w napęd na cztery koła.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News