Sony opublikowało materiał wideo, który ma zachęcić azjatyckich graczy do sięgnięcia po Ghost of Tsushima. Tytuł prezentuje się wspaniale.
Czasem zdarza się, że azjatycki kanał PlayStation oferuje inne zwiastuny niż te skierowane do zachodnich graczy. Widać, że są one targetowane na inny rynek, ale dzięki temu są też tak specyficzne i genialne.
Wystarczy rzucić okiem na nowy zwiastun Ghost of Tsushima. Jest zupełnie inaczej niż to co widzimy na kanale chociażby PlayStation Polska.
Czytaj też: Otwarty świat Marvel’s Avengers będzie trochę zamknięty
Mimo postępującej globalizacji, wciąż można jeszcze się zachwycić czymś „innym”. Tego typu materiały wideo pokazują jak różne podejścia można zastosować w celu dotarcia do finalnego odbiorcy materiału wideo. Zapewne tego typu zwiastun nie zachęciłby na naszym rynku tyle osób jak robią to „nasze” wersje, ale… coś jest w japońskiej wersji intrygującego.
Ghost of Tsushima jest już praktycznie skończoną grą. Twórcy otrzymali aż nadto czasu przez opóźnioną premierę The Last of Us Part 2 i zapewne w tej chwili łatają już na spokojnie ostatnie błędy. Sama gra jest już natomiast tłoczona na płytach, ponieważ Sucker Punch jakiś czas temu pochwaliło się nawet stworzeniem złotego dysku – czyli dysku z grą, z którego powstaną pozostałe kopie Ghost of Tsushima, które trafią na sklepowe półki.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News