Reklama
aplikuj.pl

Ten producent samochodów wprowadza najwięcej innowacji. Zgadniecie który?

Jedno z ostatnich ujawnionych przez firmę J.D. Power dotyczy tego, co klienci cenią, a czego nie w swoich samochodach. Tym razem analiza dotyczy to, co konsumenci myślą o producentach oraz ich dążeniu do wprowadzenia nowych technologii na rynek.

W rzeczywistości jest to piąta edycja badania i łączy poziom przyjęcia nowych technologii z tym, jak dobrze (lub źle) są one wdrożone (via Motor1). Okazało się, że to Volvo klienci doceniają najbardziej, a tuż za tą firmą uplasowało się BMW oraz Cadillac, podczas gdy znacznie przystępniejsza marka, Hyundai, znalazła się na szóstym miejscu.

Ostatnie miejsce zajęło z kolei Mini, otrzymując w skali tysiąca punktów zaledwie 444, podczas gdy najwyższy wynik sięga 617 punktów. Tesla z kolei depcze poniekąd Volvo po piętach swoimi 593 punktami, ale firma Elona Muska nie jest uwzględniana w rankingu przez problemy, jakie stawia firmie analitycznej w myśl badań.

Jednym z kluczowych wniosków z badania US Tech Experience Index 2020 jest to, że konsumenci doceniają kamery z tymi cofania na czele, dziękując hojnie za dodatkową perspektywę podczas manewrów. Nienawidzą z kolei sterowania gestami.

Czytaj też: Droższe i dokładniejsze przeglądy techniczne. Będą zdjęcia

Jeśli chodzi o systemy półautonomiczne, kierowcy mają mieszane uczucia. Podczas gdy niektórzy właściciele samochodów doceniają je za możliwość odprężenia się za kółkiem, innym trudno jest im zaufać.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News