Netia przygotowała specjalną ofertę zwaną NetiaNext. Ma ona ułatwić firmom przejście na pracę zdalną.
Sporo firm w Polsce zdecydowało się na pracę zdalną. Wciąż są jednak tacy co bronią się przed próbą pójścia w „nowe”. W końcu wypadałoby kupić takim osobom sprzęt do pracy, prawda? No i właśnie tutaj pojawia się NetiaNext. Fajna nazwa, Netio.
Czytaj też: Będzie więcej pomiarów pól elektromagnetycznych. Ale to nie jest dobra informacja
Czytaj też: Lepszy zasięg T-Mobile w górach. Internet na Księżycu, a my mamy w górach nie mieć?
Czytaj też: Polsko-chińskie konsultacje cyfrowe. Rzad wycofa się z blokady Huawei?
Jak to w tej Polsce wygląda?
Sytuację w Polsce przedstawia Rafał Bakalarz z Netii.
Rafał Bakalarz, Dyrektor Sprzedaży B2B ds. ICT
Z naszych obserwacji wynika, że wiele firm, pomimo bardzo trudnej sytuacji epidemicznej, broni się przez umożliwieniem pracownikom pracy zdalnej, z powodu obaw o bezpieczeństwo danych oraz braku odpowiednich narzędzi komunikacyjnych i zasobów, które mogłyby wspierać pracujących zdalne. Problem ten dotyczy zwłaszcza podmiotów średniej wielkości, których skala działania nie uzasadnia budowania własnych, rozbudowanych struktur IT. Właśnie z myślą o takich organizacjach opracowaliśmy nowe promocyjne pakiety „Zdalny pracownik”
Czytaj też: Klienci UPC dostaną rekompensatę od operatora
Czytaj też: Protestującym wyłącza się Internet. Ile jest w tym prawdy?
Czytaj też: Telewizja + Internet, czyli którą kablówkę wybrać?
Zdalny pracownik to cztery pakiety
Wspomniane 4 pakiety to zestaw zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawa sprzętu komputerowego wraz ze wsparciem technicznym. Bazowym elementem jest pakiet „Praca zdalna”, który obejmuje dzierżawę laptopów marki Dell, nielimitowane połączenia i bezpieczną, opartą na chmurze operatora, komunikację zintegrowaną, dostępną na dowolnym urządzeniu i z dowolnego miejsca. Możemy też liczyć na pomoc techniczną.
Pakiet bazowy pracy zdalnej można elastycznie rozbudowywać o kolejne nowoczesne usługi komunikacyjne, począwszy od profesjonalnego systemu wideokonferencyjnego, poprzez kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, po komunikację bezprzewodową i w pełni zintegrowane z rozwiązaniem Netia UC – usługi mobilne.
Zainteresować może nas również zestaw „Bezpieczeństwo”. Dostępne w nim usługi zapewniają bezpieczeństwo danych przesyłanych wewnątrz organizacji, chroniące zasoby poszczególnych organizacji przed zagrożeniami płynącymi z Internetu, a także usługa automatycznego backupu w chmurze. Bo jak to mówią – ludzie dzielą się na tych, którzy nie robią kopii zapasowej i na tych, którzy będą robili. Ja już robię…
Do oferty bazowej, zawierającej m.in. komputery przenośne wraz z obsługą zdalną, dołączyć można pakiet „Niezawodny sprzęt” z ofertą dzierżawy monitorów firmy Dell oraz sprzętu audio-wideo od Logitech. Niestety, kot na zdjęciu od Netii nie jest dostępny w żadnym zestawie.