Będąca częścią koncernu PSA Opel zmienia się, aby jeszcze lepiej dopasować swoje działania do nowoczesnego, odmienionego rynku motoryzacji. Stąd nowe logo firmy Opel i tożsamość.
Logo firmy Opel nie odchodzi od korzeni
Jako że teraz Opel pod skrzydłami francuskiego PSA ma dostęp do nowych technologii i platform, które wcześniej nie były dostępne w ramach własności General Motors, teraz niemiecka marka jest gotowa na elektryfikację i przyciągnięcie nowych, młodszych klientów.
Czytaj też: Opel Monza powróci? Elektryczna szansa na crossovera
Czytaj też: GT X Experimental – w przypadku elektrycznych samochodów Opel celuje w „wizualny detoks”
Czytaj też: Opel Corsa szóstej generacji pójdzie w elektryczność
Aby zaakcentować tę zmianę, Opel ujawnił swoje nowe logo, które sygnalizuje innowacyjną siłę marki. To jest teraz „precyzyjniej narysowane”, a na dodatek przedstawia sobą „jeszcze bardziej nowoczesny i odważniejszy wygląd” za sprawą cieńszych linii, jasnożółtego koloru oraz nowej czcionki Opel Next.
Czytaj też: Opel idzie w elektryczność! Wiemy kiedy zadebiutuje elektryczny Movano
Czytaj też: Premiera Opel Crossland 2021, czyli zaktualizowany wygląd i nowa technologia
Czytaj też: Opel Mokka 2021 już oficjalnie, a zmian cała masa
Jak wyjaśnił Xavier Duchemin, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie OpelL
Jesteśmy pewni siebie, młodzi myślący i włączający. W tej nowej erze Opel czerpie inspirację z postępowej, współczesnej niemieckiej kultury. Jest to wyraz naszej nowej tożsamości marki i absolutnie reprezentuje naszą ekscytującą nową linię produktów.