Dziś każdy może przenieść się do różnych światów kiedy tylko chce. VR małymi krokami staje się coraz popularniejszy.
Wirtualna rzeczywistość długo walczyła o to, aby pojawić się w świadomości masowych konsumentów. Największy wpływ na rozwój tej technologii miały w ostatnich latach PlayStation VR oraz Oculus Quest. Urządzenia sprzedają się bardzo dobrze i już wiadomo, że producentom opłaca się stworzyć kolejne wersje urządzeń.
Czytaj też: Milion złotych kary za udostępnianie sygnału telewizji
Czytaj też: Całkowita blokada sprzętu 5G Huawei w Wielkiej Brytanii w 2021 roku
Czytaj też: Kolejne miasto bez 5G i Wi-Fi w szkołach? Mielec chce być jak Kraśnik
VR rozwinął się już tak bardzo, że nawet można szkolić w nim pracowników. Robi to wiele firm, a teraz przyłączyło się do nich Orange. Do końca roku, 180 pracowników zajmujących się w Orange obsługą klientów skorzysta ze szkoleń opartych o wirtualną rzeczywistość. Przenosząc się do wirtualnego Laboratorium Orange, będą uczyć się obsługi urządzeń i różnych możliwości usług, z których korzystają klienci. Już pierwsze wnioski z pilotażowego projektu dowodzą, że szkolenia VR zapewniają lepszą koncentrację, pozwalają na zapamiętanie większej liczby szczegółów, co ma ogromne znaczenie dla późniejszego skutecznego wsparcia klientów w podłączaniu, konfiguracji i codziennego używania urządzeń i korzystania z różnych ich funkcji.
Czytaj też: Dymisja w Instytucie Łączności. W tle brak kompetencji dyrektorów
Czytaj też: Black Friday w Plusie – specjalne promocje i spore zniżki
Czytaj też: Koniec darmowego Amazon Prime Video w Play
Ewa Krupa, dyrektor Kultury i Rozwoju w Orange Polska.
Gogle VR odcinają nas od rozpraszającego otoczenia, dzięki czemu łatwiej skupić się na nauce. Ponadto, w wirtualnej rzeczywistości nasi pracownicy niejako wcielają się w rolę klientów, przechodzą przez te same doświadczenia, począwszy od otwarcia opakowania z urządzeniem, poprzez jego podłączenie w domu czy sprawdzenie różnych jego funkcji . Łatwiej im w ten sposób będzie zrozumieć ich punkt widzenia i odpowiadać na pytania.