Firma Pagani ujawniła wersję Roadster swojego modelu Huayra, którego produkcja zaledwie stu planowanych egzemplarzy dobiegła końca z solidnym przytupem.
Koniec produkcji Pagani Huayra Roadster
Z okazji wyprodukowania ostatniego Pagani Huayra Roadster, firma pochwaliła się tym wyjątkowym egzemplarzem w mediach społecznościowych w krótkiej prezentacji wideo. Ta ujawnia nie tylko sam samochód, ale też wspomina o pasji do marki, jaką rozbudził w sobie właściciel tego Huayra Roadster.
Czytaj też: Pagani Zonda S z muzealną historią uległa wypadkowi na autostradzie
Czytaj też: Pagani Huayra R zaskoczy nas swoim wolnossącym silnikiem V12
Czytaj też: Zapowiedź Pagani Huayra R z nowym wolnossącym silnikiem
Chociaż początkowo klient Pagani chciał dorwać model Huayra w wydaniu coupe, a nie Roadster, to i tak nie narzekał, kiedy trafiła się okazja na jego zarezerwowanie. Nic dziwnego, jako że to wydanie jest lżejsze i mocniejsze, a na dodatek wykończone pięknym, odsłoniętym włóknem węglowym Mamba Black z kontrastującym wnętrzem głównie w kolorze żółtym.
Czytaj też: Właściciel Pagani Huayra Hermes Edition opowiada o kosztach utrzymania samochodu
Czytaj też: Obejrzyj, jak Porsche 911 GT2 RS wjechało w Pagani Huayra
Czytaj też: Oto Pagani Imola, okropnie limitowany wariant Huayra, nad którym spędzono miesiące
Jako jedyny w swoim rodzaju, ten Huayra Roadster otrzymał wyjątkowy dodatek na swoim nadwoziu w postaci tylnej płetwy nad poczwórnym układem wydechowym. Jego cena z pewnością przewyższała 10 milionów złotych, kiedy to sprzedał się w przedsprzedaży.