Szukacie elektrycznie wspomaganego roweru z myślą o dojeżdżaniu do pracy? Miejski rower elektryczny FuroSystems Aventa nada się do tego idealnie i jest stosunkowo tani, jak na to, co oferuje.
Miejski rower elektryczny FuroSystems Aventa
Brytyjska firma FuroSystems stworzyła jedno z lżejszych połączeń na rynku z aluminiową ramą w roli głównej, bo ogólna waga roweru Aventa sięga 16,5 kg. Ta jednak jest bezpośrednio zależna od rodzaju akumulatora Samsung, jako że FuroSystems oferuje trzy wersje ogniw zintegrowane z ramą o pojemności od 281 Wh do 504 Wh.
Czytaj też: System MIND powie Wam wszystko o zawieszeniu roweru
Czytaj też: Czujnik ciśnienia w oponach rowerowych Airspy. Zainteresowani?
Czytaj też: eC01 Crossover nowym elektrycznym rowerem Peugeota
Te akumulatory zapewniają maksymalny zasięg wspomagania do 80 km na najniższym trybie i do 55 km na najwyższym. Przy tym wszystkim rower FuroSystems Aventa nie oferuje dźwigni przepustnicy na kierownicy, a tylko system wspomagający pedałowanie (jednak bez czujnika momentu obrotowego). To jest ważne dla tego modelu, o czym przekonuje 9-biegowa przerzutka Shimano.
Za napęd odpowiada silnik Bafang o mocy 250 W ukryty w tylnej piaście, wspomagający rowerzystę tylko do maksymalnej prędkości rzędu 25 km/h. Przynajmniej w wersji europejskiej, bo z czasem rynek doczeka się też wydania amerykańskiego o mocniejszym silniku i ograniczeniem podciągniętym do 32 km/h.
Czytaj też: Elektryczny rower towarowy Yuba Kombi E5 kusi ceną
Czytaj też: Co powiecie na podgrzewane uchwyty rowerowe?
Czytaj też: Elektryczny rower z hydraulicznym napędem. Oto Oyo
Pomijając kwestię układu napędowego, rower elektryczny FuroSystems Aventa oferuje dodatkowo hydrauliczne hamulce tarczowe, co jest dosyć niespotykane w tym pułapie cenowym dla ebike. Mowa bowiem o cenie zaczynającej się od 1399 funtów brytyjskich, która gwarantuje kupującemu dodatkowo zestaw błotników, pakiet akcesoriów z myślą o tylnym bagażniku, zintegrowane oświetlenie i możliwie najbardziej ukryte okablowanie.