Kiedy przedni widelec nie wystarcza, aby uwolnić Wasze dłonie i całe ręce od nieprzyjemnych drgań podczas górskich wojaży, rowerowa kierownica Flexx powinna Wam pomóc.
Rowerowa kierownica Flexx
W rzeczywistości na rynku znajdziemy sporo rozwiązań „kierownicy rowerowej z zawieszeniem”, ale Flexx jest inna, oferując niezależne od siebie tłumienie w zakresie do maksymalnie pięciu stopni. Ta kierownica została zaprojektowana specjalnie dla rowerów górskich i jest produkowana przez firmę Fasst Company MTB z Utah już nie tylko z włókna węglowego, ale też tańszego aluminium z elementami tytanowymi.
Czytaj też: Miejski rower elektryczny FuroSystems Aventa zapewnia nawet 80 km zasięgu
Czytaj też: Elektryczny rower towarowy Yuba Kombi E5 kusi ceną
Czytaj też: Co powiecie na podgrzewane uchwyty rowerowe?
Rowerowa kierownica Flexx posiada tradycyjną środkową część, którą zaciska się na wsporniku kierownicy. To do niej z kolei montuje się przedłużenia (rączki) zarówno z lewej, jak i prawej strony na połączeniach, które pozwalają tym bocznym rurom na poruszanie się tylko w pionie (zgodnie z ruchem zginania ramion kierowcy), co podobno nie ma negatywnego wpływu na sterowanie.
Czytaj też: System MIND powie Wam wszystko o zawieszeniu roweru
Czytaj też: Czujnik ciśnienia w oponach rowerowych Airspy. Zainteresowani?
Czytaj też: eC01 Crossover nowym elektrycznym rowerem Peugeota
Zestaw tej kierownicy zawiera cztery zestawy elastomerowych wkładek tłumiących o różnych właściwościach (miękkich, średnich, twardych i bardzo twardych), które użytkownik umieszcza w połączeniach, aby dostosować twardość zawieszenia.
Flexx występuje w wersji Enduro, Downhill i E-MTB, wśród których najbardziej uniwersalna wersja Enduro mierzy 800 mm szerokości i waży 450 gramów w wersji z włókna węglowego i 550 gramów z aluminium. Jej cena wynosi z kolei odpowiednio 425 i 325 dolarów.