Salonów Empik wciąż przybywa, a za wybór najlepszej do rozwoju lokalizacji odpowiada sztuczna inteligencja. I to się sprawdza.
Sztuczna inteligencja wybiera, gdzie stanie nowy salon Empik
W Polsce mamy już 289 salonów Empik, a w planach jest otwarcie kolejnych. W takim przypadku kluczowe jest znalezienie dogodnej lokalizacji, która sprawi, że dany sklep będzie przynosił zyski. Najczęściej są to lokale usytuowane w ludnych miejscach – przy ulicach bądź w galeriach handlowych. A żeby taką lokalizację znaleźć konieczna jest analiza bardzo wielu danych. I właśnie w tym pomaga Empikowi sztuczna inteligencja.
Czytaj też: Jedna z funkcji komunikatora Telegram może zdradzać naszą lokalizację
Czytaj też: BLIK z płatnościami zbliżeniowymi? Kiedy ta nowość do nas trafi?
Czytaj też: Facebook postawi ultimatum – albo nasze dane, albo WhatsApp
Taka metoda pozwala na o wiele lepsze oszacowanie danych niż wcześniej i mówimy tutaj nawet o dokładności wyżej o 35 proc. SI wybiera więc świetną lokalizację, a do tego optymalizuje sporo procesów, takich jak programy lojalnościowe, treści czy dostawy. Zapewnia to ogromny potencjał rozwojowy i na wypracowanie unikalnych, dostosowanych do specyfiki biznesu rozwiązań.