Reklama

T-Mobile uruchamia Telefon Pogadania dla seniorów. Powinien być dostępny nie tylko w czasie epidemii

T-Mobile uruchomił specjalną infolinię dla seniorów, na której mogą się zwyczajnie wygadać. To bardzo dobry pomysł, ale taką infolinię powinien mieć każdy operator, nie tylko w trudnych czasach.

Seniorzy mogą się wygadać na bezpłatnej infolinii

We współpracy z Fundacją Otwarte Idee T-Mobile uruchamia specjalną infolinię dla seniorów – Telefon Pogadania. Zaangażowani w projekt wolontariusze będą rozmawiać z osobami starszymi, a przy okazji zachęcać ich do pozostania w domach. Wolontariusze są specjalnie przygotowani do prowadzenia rozmowy, a wszystko odbywa się przy użyciu oprogramowania typowego dla call center.

Zobacz też: Glovo dostarczy zakupy z Biedronki

Cały czas trwa rekrutacja nowych wolontariuszy. Zgłoszenie można wysłać przez stronę internetową telefonpogadania.pl.

Infolinia jest dostępna w godzinach 15-20 pod numerem 800 012 005.

Taką infolinię powinien mieć każdy operator

Coś na kształt Telefonu Pogadania powinien mieć aktywny każdy operator, nie tylko w trakcie epidemii. Do Biur Obsługi często dzwonią osoby, które zwyczajnie chcą pogadać. Zazwyczaj są to właśnie osoby starsze i samotne, które zwyczajnie potrzebują z kimś porozmawiać. Ale bywają też zwyczajnie osoby upierdliwe pod wpływem alkoholu, jak również zdarzają się telefony od niedoszłych samobójców.

Możliwość przekierowania takiej osoby na odpowiednią infolinię na pewno byłaby dużym ułatwieniem dla konsultantów.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News