Co powiecie na nieco zabawy konwencją i tchnienie w znaną formułę czegoś nowego? Zastanawialiście się, jak wyglądałby w rzeczywistości nowy, trzydrzwiowy Hyundai Tucson 2022?
Trzydrzwiowy Hyundai Tucson na renderze
Na Facebooku X-Tomi Design postanowił odpowiedzieć, jak Hyundai Tucson wyglądałby w wersji trzydrzwiowej, czyli pozbawionej pary drzwi na tyle. To o tyle ciekawe wyobrażenie, że bierze pod lupę zupełnie nowy wygląd crossovera Tucson, który zadebiutował kilka tygodni temu.
Czytaj też: Hyundai kupi Boston Dynamics dla robotycznych samochodów?
Czytaj też: Hyundai zapłaci grube miliony za wadliwe silniki
Czytaj też: Malutki crossover Hyundaia wyszpiegowany z cieniutkimi kołami
Po usunięciu tylnych drzwi, Tucson 2020 zyskuje przede wszystkim bardziej podkreśloną stylizację tylnych błotników, które teraz stały się znacznie bardziej widoczną częścią kształtu Tucson.
Ostra linia biegnąca wzdłuż boku pojazdu jest teraz znacznie bliżej podobnego punktu, który wychodzi z przodu, a zmianom uległa też sama linia dachu. Stąd bardziej elegancki kształt, czy większe okno za słupkiem B.
Niestety to jedynie nieoficjalny projekt i choć w tym wydaniu trzydrzwiowy Hyundai Tucson wygląda korzystnie, nic nie wskazuje na to, żeby Hyundai ruszył z jego produkcją.
Czytaj też: Spójrzcie na prototyp Hyundai Bayon 2021. Kompaktowy crossover już w akcji
Czytaj też: Hyundai Mistra 2021 w świetle reflektorów. Elektryczna wersja pewna
Czytaj też: Platforma E-GMP Hyundaia ujawniona. Na niej powstaną nowe EV
Hyundai Tucson 2022 w skrócie
Po stronie układu napędowego standardem w Hyundai Tucson na 2022 rok modelowy (tak powinien bowiem zadebiutować w Europie) będzie 2,5-litrowy silnik rzędowy z czterema cylindrami o mocy 190 koni mechanicznych i 260 Nm momentu obrotowego razem z ośmiobiegowym automatem.
Nie zabraknie jednak turbodoładowanej 1,6-litrowej jednostki (również czterocylindrowej „rzędówki”) w połączeniu z elektrycznym silnikiem. Nadejdzie więc w Tucson 2022 hybryda typu plug-in o mocy 230 koni i momencie obrotowym na poziomie 350 Nm. Więcej szczegółów poznamy przy okazji europejskiej premiery.