TikTok rośnie w siłę i aplikacja wciąż dodaje nowe funkcje, które ułatwiają korzystanie z niej. Tym razem otrzymujemy widżet do bycia na czasie.
„Trend na TikToku”, „Nowy challenge na TikToku”. Trendy TikTokowe kształtują dziś to co gra się w radiu, a do tego mogą poważnie wpływać na sprzedaż danych produktów. Nie każdy jednak się w tym łapie.
Czytaj też: Microsoft pracuje nad nowymi funkcjami na Windows 10
Czytaj też: Spotify w końcu umożliwi logowanie za pomocą konta Google
Czytaj też: Microsoft Teams dostanie funkcję tworzenia ankiet
Trochę śmiesznie…
Widżety na iPhonie? To dalej brzmi dziwnie, a do tego śmiesznie, kiedy wie się od jak dawna są one dostępne na Androidzie. Ciekawi mnie jak wygląda przyjęcie się ich u użytkowników iPhone’ów. Sam nie spotkałem jeszcze osoby, który by z nich korzystała, a i moja siódemka jest ich pozbawiona, bo są mi zbędne.
Czytaj też: Kolejne banki uruchamiają płatność Google Pay
Czytaj też: Apple TV + jeszcze dłużej za darmo. Także w Polsce
Czytaj też: W aplikacji mobilnej Alior Banku kupimy bilety miejskie i parkingowe z moBILET
Co oferuje widżet TikTok?
Przyznam też, że jednak żaden inny widżet mnie tak nie kusił, aby jednak go sobie dodać. TikTok zajmuje u mnie drugie miejsce w kategorii najczęściej używanych aplikacji (pierwsze miejsce to Twitter. W sumie dziwne jak na popularność tych appek w Polsce). Widżet na iOS 14 od TikToka pozwala na łatwiejsze „bycie na czasie”. Wyświetla on nagrania znajdujące się pod hasztagiem, który zyskuje aktualnie zainteresowanie. W ten sposób zawsze będziemy wiedzieli co jest popularne. Z drugiej strony – zawsze możemy to wszystko znaleźć w aplikacji. Więc znów się zastanawiam – przyjmą się te widżetu u ajfonowców?