Bugatti, czyli jedna z najbardziej ekskluzywnych i elitarnych marek samochodów na rynku, ogłosiła współpracę z niemiecką firmą Tidal Audio. Tak powstały głośniki Bugatti Royale.
Głośniki Bugatti Royale
Dziś luksusowe wzornictwo samochodowe i najwyższej jakości komponenty audio połączyły się więc ze sobą w celu wprowadzenia na rynek głośników Royale. Firma Tidal porównuje przygodę z tymi głośnikami do wrażeń, jakie można przeżyć za kółkiem hipersamochodu.
Czytaj też: Test głośnika Dockin D Cube
Czytaj też: Test Huawei Sound X – elegancki głośnik wgniata w fotel
Czytaj też: Test głośnika Sharp PS-919 – świeci i dudni, ale jak radzi sobie z muzyką?
Royale to hybrydowy głośnik pasywno-aktywny, który zawiera „niezwykle potężne kanały wzmacniacza”. Te podkręcają brzmienie czterech 265-mm subwooferów oraz trójdrożnego układu przedniego z dwoma 170-mm wooferami, 127-mm ceramicznym głośnikiem średniotonowym i 30-milimetrowy diamentowym tweeterem. Klienci mogą jednak dodatkowo ulepszyć podstawowy model Bugatti Royale, stawiając na nie ceramiczny, a diamentowy 127-mm przetwornik średniotonowy.
Głośniki Bugatti Royale posiada rzecz jasna kontroler muzyczny, który jest wyposażony w konwerter cyfrowo-analogowy i występują w dwóch głównych wydaniach. Sprowadzają się do pary kolumn podłogowych o wymiarach 144 x 28 x 60 cm o łącznej wadze 160 km.
Czytaj też: Głośnik pod prysznic Shower Power zasila sama woda
Czytaj też: Inteligentne głośniki – zbędny gadżet? Dane mówią co innego
Czytaj też: Teno to nie tylko bezprzewodowy głośnik, ale również elegancka lampka
Niestety za te głośniki Bugatti Royale przyjdzie nam zapłacić fortunę, bo choć nie znamy oficjalnych cen, możemy sobie wyobrazić tak zaawansowany owoc dwóch luksusowych marek ograniczoną do 15 egzemplarzy produkcyjnych wydania Royal Edition Noir i również 15 Edition Blanc.