WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Cyfrowa sprzedaż Sekiro w marcu pozytywnie zaskakuje

Powiedzieć, że From Software stworzyło godnego następcę serii Dark Souls, to jak powiedzieć, że seria Wiedźmin jest tylko „dobra”. Nie wiemy, czy to masa pozytywnych ocen, czy może tchnięcie w grę ducha souls-like, ale w lepszym wydaniu sprawiło, że Sekiro osiągnął sukces sprzedażowy, rozwalając na łopatki nawet odsłony Dark Souls.

Czytaj też: O tym, jak dopiero po jednej potyczce pojąłem kunszt walki w Sekiro

Według SuperData, Sekiro: Shadows Die Twice było jedną z najchętniej kupowanych drogą cyfrową gier w marcu, co potwierdza liczba 1,4 miliona kopii sprzedanych na wszystkich dostępnych platformach. Co najważniejsze, to około 200000 kopii więcej w porównaniu do premierowego miesiąca Dark Souls 3 z 2016 roku. Z danych wynika też, że to na konsolach Sekiro cieszył się większą popularnością.

Warto też przypomnieć o tym, że w przeciągu pierwszych dziesięciu dni od premiery Sekiro sprzedało się w nakładzie ponad 2 milionów, ale już w połączonej sprzedaży cyfrowej i detalicznej. SuperData doszła do wniosku, że jednak to ta cyfrowa przeważała, choć jest to o tyle dziwne, że najnowszy tytuł From Software jest typową grą offline, która nie ma nawet namiastki multi, jak to było w przypadku serii Dark Souls.

Czytaj też: Walka z Sekiro byłaby tą idealną w Star Wars Jedi: Upadły Zako

Źródło: SuperData via vg247