WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Elektryczny Volkswagen ID.4 popchnięty do granic na torze

Elektryczny Volkswagen ID.4 popchnięty do granic na torze

Przed rokiem elektryczny Volkswagen ID.4 2021 doczekał się swojego pierwszego teasera, a niedawno oficjalnej premiery, ale i tak w sieci trudno znaleźć związane z nim materiały. Dziś jednak możemy podejrzeć go na torze w akcji.

Elektryczny Volkswagen ID.4 wojuje na torze

Volkswagen wrzucił na swój oficjalny kanał pokaz swojego pierwszego elektrycznego SUVa z zawodowym kierowcą Tannerem Foustem za kółkiem. Ten zabrał przedprodukcyjną wersję ID.4 przeznaczoną na rynek amerykański na tor Willow Springs International Raceway’s Horsethief Mile.

Czytaj też: Volkswagen Tayron wygryzie z rynku wariant Tiguana?
Czytaj też: Elektryczna rewolucja wyspy Astipalea w planach Volkswagena
Czytaj też: Taosa widzę w tym e-Tharu, czyli elektryczny Volkswagen dla Chin

Dzięki napędowi na tylne koła Volkswagen ID.4 (z wyłączoną kontrolą stabilności) całkiem dobrze pokonuje zakręty, wchodząc w nie pewnie, a momentami nawet paląc gumę. Kierowca z kolei (jak to na materiał produkcyjny) zachwalał ten samochód, a zwłaszcza to, że łatwo się nim skręca, a sam wydaje się bardzo lekki.

Czytaj też: Przyspieszenie Golfa GTD, czyli moc diesla Volkswagena 8. generacji
Czytaj też: Volkswagen Golf TGI debiutuje z 130-konnym silnikiem na gaz ziemny
Czytaj też: Dziwaczny Volkswagen Golf R 2021 Variant zawitał na Nurburgring

Obecnie można go już rezerwować, ale jego premiera będzie miała miejsce w pierwszym kwartale 2021 roku. Wtedy to zadebiutuje jego 204-konna, 310-Nm wersja ID.4 1st RWD z 82 kWh akumulatorem o zasięgu do 402 kilometrów (wedle EPA) za ponad 209000 zł. Nieco później dostępny będzie wariant AWD. Volkswagen ma też w planach wiele innych wersji w postaci ID.4 Pro, ID.4 1st Max, Pure Performance, Pure, czy Pro Performance.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News