Dziś o pierwszym cacku Ferrari z technologią hybrydową i najmocniejszą konfiguracją w historii. Oto Ferrari SF90 Stradale z pakietem Assetto Fiorano.
Ferrari SF90 Stradale z pakietem Assetto Fiorano
Dla przypomnienia, SF90 Stradale ma do zaoferowania konfigurację hybrydową z turbodoładowanym silnikiem V8 o pojemności 4 litra z trzema silnikami elektrycznymi. Dzięki temu łącznie ma do dyspozycji 1000 koni mechanicznych i 800 Nm momentu obrotowego, ale jeśli idzie o elektryczne możliwości, pozwala przejechać maksymalnie 25 km przy maksymalnej prędkości rzędu 135 km/h.
Czytaj też: Ferrari 812 GTO Aperta może być ostatnim z wyjątkowych
Czytaj też: Spójrzcie na podkręcone Ferrari F8 Tributo przez Novitec
Czytaj też: Czy to szalenie zamaskowany pierwszy SUV Ferrari?
Ferrari SF90 Stradale z pakietem Assetto Fiorano zyskuje jeszcze więcej wyścigowego sznytu przy jednoczesnym obniżeniu masy własnej o 30 kilogramów za sprawą tytanowych sprężyn i wydechu oraz felg z włókna węglowego.
Czytaj też: Nieoszlifowany diament? Obejrzyjcie zdjęcia hybrydowego Ferrari V6
Czytaj też: Wyjątkowe Ferrari 488 Pista sięga po wyścigowy sznyt
Czytaj też: Futurystyczny hipersamochód Ferrari godny Cyberpunka
To jednak nie wszystko, bo ulepszenia amortyzatorów są przeprowadzane przez inspirację w wyścigach GT, a inne zmiany obejmują nowy tylny spojler z włókna węglowego w połączeniu z oponami Michelin Pilot Sport Cup 2. Wszystko to z pewnością zwiększa nieco osiągi SF90 Stradle, choć powyżej nie przetestowano, jak bardzo. W standardzie jednak to cacko zalicza sprint do setki w 2,5 sekundy i maksymalnie dobija do 340 km/h.