Porsche rozwija nie tylko zaplecze swoich w pełni elektrycznych modeli, ale też tych hybrydowych na czele z Cayenne E-Hybrid. W roku 2021 możemy liczyć w nich na jeszcze więcej.
Porsche Cayenne E-Hybrid 2021
Dziś wiemy, że zarówno Cayenne E-Hybrid, jak i Cayenne Turbo S E-Hybrid przejdzie z akumulatora o pojemności 14,1 kWh na 17,9 kWh. Dodatkowa pojemność powinna zwiększyć zasięg SUVa z napędem elektrycznym, ale jak bardzo? Tego nie wiemy.
Czytaj też: Takiego rywala Porsche się nie spodziewało. 911 Turbo S kontra 1000-konne BMW M5
Czytaj też: Elektryczne aspiracje Mercedesa sięgają nawet hybryd Porsche
Czytaj też: Jak ma się sprzedaż samochodów Porsche? Co z elektrycznym Taycan?
Po stronie wydajności nie ma z kolei żadnych zmian. Cayenne E-Hybrid korzysta z tego samego turbodoładowanego 3,0-litrowego silnika V6, podczas gdy wariant Turbo S nadal korzysta z 4-litrowej jednostki z podwójnym turbodoładowaniem. W obu przypadkach moc wyjściowa pozostaje niezmieniona i wynosi odpowiednio 460 oraz 678 koni mechanicznych.
Czytaj też: Acer prezentuje laptop Book RS Porsche Design
Czytaj też: Manualna skrzynia kontra PDK Porsche. Różnica w modelach 718 zaskakuje
Czytaj też: Porsche Cayenne w wydaniu Mansory… podoba Wam się?
Porsche dokonało również zmian w standardowym pakiecie Sport Chrono, zmieniając docelowy stan naładowania akumulatora ze 100 na 80 procent, co powinno wydłużyć żywotność akumulatorów, pozwalając też na stały dostęp do pełnej mocy hamowania rekuperacyjnego.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News