Chociaż mamy już Outlandera na 2022 rok modelowy, to jego wariant hybrydowy jest dostępny tylko w starszym wydaniu w postaci Mitsubishi Outlander PHEV 2021.
Premiera Mitsubishi Outlander PHEV 2021
Na pierwszy rzut oka Mitsubishi Outlander PHEV 2021 nie różni się od modelu wcześniejszego i nawet jeśli się przyjrzycie, to różnic żadnych nie dostrzeżecie. Ten hybrydowy crossover typu plug-in zyskał bowiem tylko, ale jednocześnie „aż” zmiany w układzie napędowym przy zachowaniu tej samej ceny bazowej.
Czytaj też: Nadchodzący Mitsubishi Outlander 2022 będzie czymś na „nowym poziomie”
Czytaj też: Zwiastun Mitsubishi Outlander nowej generacji
Czytaj też: Nowy Mitsubishi Outlander z mocą Nissana?
Teraz Mitsubishi Outlander PHEV 2021 jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 2,4 litra, wytwarzający moc rzędu 128 koni mechanicznych i 201 Nm momentu obrotowego. Ta jednostka napędowa zastępuje poprzedni czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litra i mocy 119 KM i 186 Nm.
Z kolei silnik elektryczny napędzający tylną oś generuje teraz nie 81, a całe 95 koni mechanicznych, dzięki czemu łączna moc całego układu napędowego wynosi 223 KM. Gdyby tego było mało, wbudowany w hybrydę akumulator urósł z 12 do 13,8 kWh, co pozwoliło zwiększyć zasięg z 35 do 39 km, a co do możliwości wyłącznie elektrycznych, maksymalna prędkość wzrosła ze 127 do 134 km/h.
Czytaj też: Wyrenderowano elektrycznego SUVa Mitsubishi E-Evolution
Czytaj też: Na platformie konceptu Ariya powstaną nowe EV Nissana, Renaulta i Mitsubishi
Czytaj też: Super Height K-Wagon od Mitsubishi wjedzie na salony w Tokio
Nie zabrakło też nowego oprogramowania dla układu napędowego, które poprawia synchronizację między akumulatorem a silnikiem, dzięki czemu napęd jest cichszy. Kierowcy z kolei mogą wybrać nowe tryby jazdy: Sport i Snow.