Chociaż uznaje się, że elektryczne samochody są znacznie, ale to znacznie cichsze pod kątem pracy silnika, to testowane na Nurburgring BMW iNext może powiedzieć coś innego.
Testy prototypu iNext
Mówiąc o wprowadzeniu tego elektrycznego SUVa na rynek, BMW nie opublikowało dokładnego harmonogramu debiutu i wejścia na rynek, ale uważa się, że iNext trafi do sprzedaży w którymś momencie przyszłego roku. Do tego momentu coraz częściej będziemy mieć okazję rzucić na niego okiem.
Czytaj też: Zakamuflowane BMW 2 Coupe 2022 wydaje się hulać w stylu M Performance
Czytaj też: Wyszpiegowane odświeżenie BMW X4 M 2022 wskazuje na delikatne zmiany
Czytaj też: Nowa kratka BMW M4 i M3 gryzie w oczy? Jej zmiana nie jest trudna
Tym razem nagranie z YouTube uchwyciło zakamuflowane BMW iNext zarówno na torze Nurburgring, jak i drogach publicznych. W tym pierwszym przypadku iNext nie pokonywał ostrych zakrętów w ciszy, a charakterystycznych jękach opon, ale wyjazd na drogę pohamował zapędy kierowcy.
Czytaj też: Elektryczne BMW serii 4 wyszpiegowane. Oto zakamuflowane BMW i4 M
Czytaj też: BMW X5 i X6 M Competition w wydaniu First Edition
Czytaj też: Project Rockstar BMW, czyli wielki hybrydowy SUV X8 M
Z tego co wiemy, BMW iNext będzie czerpać swoją moc z elektrycznego układu napędowego nowej generacji o mocy zależnej od wyboru klienta, który będzie mógł sięgnąć po moc rzędu 229, 389 i 454 kW. Jedno naładowanie jego akumulatorów zapewni z kolei zasięg do 600 kilometrów według testów WLTP.