Reklama
aplikuj.pl

Elektryczny rower Shuttle v2 eMTB zyskuje nad poprzednikiem

Elektryczny rower Shuttle v2 eMTB, Shuttle v2, Elektryczny rower Shuttle v2, Shuttle v2 eMTB

Firma Pivot Cycles pochwaliła się nową wersją ebike z 2017 roku. Oto elektryczny rower Shuttle v2 eMTB, który względem poprzednika uzyskuje całą masę ulepszeń.

Pivot Cycles Shuttle v2

Elektryczny rower Shuttle v2 jest dostępny tylko w zielonej wersji kolorystycznej i bazuje na ramie z włókna węglowego, która wygląda mniej więcej tak samo, jak w pierwszej generacji, ale została poddana pewnym modyfikacjom geometrii. Rama jest dostępna w czterech rozmiarach, aby spisać się idealnie dla rowerzystów o wzroście od 1,6 do 2 metra.

Czytaj też: Elektryczny skuter śnieżny z roweru, czyli zestaw Electric SnowBike
Czytaj też: 
Elektryczny rower Equal wjedzie na Europejskie drogi
Czytaj też: 
Ariel Rider wjeżdża z nowym motorowerem. Sprawdźcie jego specyfikację

Tylna amortyzacja DW-Link również wygląda na niezmienioną, pozwalając na 140 mm skoku, ale na przodzie znalazł się widelec Fox 38 ze skokiem 160 mm, który zapewnia „najlepszą w swojej klasie precyzję i wydajność kierowania eMTB”. Najciekawiej jest jednak w kwestii samego napędu.

Teraz Shuttle v2 napędza silnik Shimano EP8, który jest ciągle nowinką na rynku i w tym wydaniu zapewnia wspomaganie do prędkości 32 km/h. Dodatkowo gwarantuje jeszcze większy moment obrotowy niż poprzednie jednostki napędowe firmy, bo sięgający do 85 Nm, a na dodatek waży mniej, bo 2,6 kilogramów. Utratę wagi zapewniła cała konstrukcja obudowy jednostki napędowej ze stopu magnezu, a sam silnik zmniejszył się w kwestii obudowy o całe 10%.

Czytaj też: Elektryczny rower Juggernaut HD Duo skonfigurujecie sobie sami
Czytaj też: Pierwszy elektryczny rower ze zintegrowanym ABS
Czytaj też:
Elektryczny rower śnieżny MoonBike podbije niejeden zaśnieżony stok

Podczas gdy pierwsza wersja Shuttle eMTB była wyposażona w akumulator 504 Wh, Shuttle v2 może zostać wyposażony w okazalszą jednostkę 726 Wh (jest też opcja 635 i 508 Wh). Tradycyjnie jego wytrzymałość zależy od trybu wspomagania, ale Pivot szacuje, że przeciętny rowerzysta może uzyskać do czterech godzin na jednym ładowaniu.

Pozostałe cechy Shuttle v2 uzupełniają 29-calowe obręcze owinięte oponami Maxxis oraz sprzęt Shimano w postaci 12-biegowej przerzutki i manetki, czterotłoczkowych hamulców i tarcz XTR, mechanizmu korbowego, kasety i łańcucha. Do tego dorzućcie karbonową kierownicę Phoenix, a nawet opatentowane siodełko i wyjdzie Wam cena całych 10099$ (37000 zł).