Najlżejsze nowe BMW M4 Coupe, czyli z napędem na tylne koła i manualną skrzynią biegów jest już cięższe niż model poprzedniej generacji wyposażony w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów?
Najlżejsze nowe BMW M4
BMW uruchomiło serię filmów, aby porozmawiać o nowych M3 Sedan i M4 Coupe, a w pierwszym odcinku przedstawiło osiągi oraz wagę tego duetu. Na szczęście firma nie ukrywa tego, co nie wygodne i sama zdecydowała się na porównanie modelu F82 M4 z dwusprzęgłowym automatem i nowym G82 M4 z manualem.
Czytaj też: Oto finalna wersja BMW Serii 2 AT w kamfulażu
Czytaj też: Zdjęcia szpiegowskie nowego BMW 4 Gran Coupe 2022
Czytaj też: BMW M2 Turbomeister Edition jako nieoficjalne M2 CSL
W skrócie, cały układ automatycznej skrzyni dwusprzęgłowej jest zwyczajnie cięższy, ale nawet pomimo tego, nowe BMW M4 z manualną skrzynią okazało się cięższe.
Czytaj też: Nowe BMW 2 Active Tourer 2022 na nagraniu
Czytaj też: Wczesny prototyp BMW i4 M w obiektywie
Czytaj też: Pierwszy zwiastun BMW M5 CS ujawnia moc
Nowe M4 w podstawowej wersji z pełnym zbiornikiem benzyny i bez kierowcy przechyliło szalę wagi na 1674 kilogramy, co w porównaniu do najlżejszego M4 poprzedniej generacji generuje różnice 134 kg (1674 vs 1540 kg). Kiedy z kolei w grę wejdzie porównanie obu M4 Competition z DCT, różnica wyniesie 85 kg (1640 vs 1725 kg) na niekorzyść dla nowej generacji.