Firma Elilee-Titan stworzyła nowy wymiar rowerowej przerzutki, tworząc coś nie tylko miłego dla oka, ale też wyjątkowo sprawdzającego się w praktyce. Oto tylna przerzutka rowerowa TITAN.
Przerzutka rowerowa TITAN
Twórcy nazywają również to dzieło mianem „wysokiej klasy karbonową przerzutką” i zapewniają kompatybilność z najnowszymi, 11-biegowymi tylnymi przerzutkami szosowymi Shimano 9150/9100/8050/8000. To, co w nich najważniejsze, to oczywiście kółka… ale nie tylko.
Czytaj też: Lekkie zabezpieczenie rowerowe z alarmem Pealock
Czytaj też: Elektryczny rower Shuttle v2 eMTB zyskuje nad poprzednikiem
Czytaj też: Pierwszy elektryczny rower ze zintegrowanym ABS
Przerzutka TITAN posiada 13-zębowe koło górne i 14-zębowe dolne wykonane z włókna węglowego w procesie druku 3D. Dzięki temu są one nie tylko lżejsze, a nawet generują niższy hałas podczas pracy, co w połączeniu z obudową ze sprasowanych ultracienkich warstw włókna węglowego (NTPT Carbon) sprawia, że TITAN to jedna z najlżejszych przerzutek tylnych z wagą 53 gramów.
Czytaj też: Elektryczny rower Class 3 HSD S11 od Tern
Czytaj też: Elektryczny skuter śnieżny z roweru, czyli zestaw Electric SnowBike
Czytaj też: Elektryczny rower Equal wjedzie na Europejskie drogi
Gdyby tego było mało, przerzutka rowerowa TITAN posiada większe pierścienie podtrzymujące kółka, które są domem dla okazalszych, samosmarujących się łożysk ceramicznych SKF z tlenku cyrkonu o wyjątkowo wysokiej precyzji klasy P5.
Całość dopełniają szafirowe osłony łożysk, pozwalające podejrzeć, co dzieje się wewnątrz, jak również dożywotnia gwarancja na koło regulacyjne i łożyska. Cena? 511,7$ z wysyłką na Alibaba.