Nowe BMW M3 i M4, to agresywne i pociągające, choć kontrowersyjne bestie, które jednak można „naprawić”. Jak? Okazuje się, że bardzo prosto.
Walka z nerami BMW M4
Nowe BMW M4 razem z M3, wprowadziło do oferty tego niemieckiego producenta kontrowersyjną osłonę chłodnicy, która chociaż ciągle przyjmuje postać „dwóch nerek”, przyjęła orientację poziomą i znacząco zyskała na wielkości.
Czytaj też: Project Rockstar BMW, czyli wielki hybrydowy SUV X8 M
Czytaj też: Obejrzyjcie szalejące BMW M3 i BMW M4 Competition
Czytaj też: BMW i8 we włoskim wydaniu, czyli Berardo od Taraschi
Dlatego ludzie z całego świata zaczęli się zastanawiać „co by było gdyby…” BMW postawiło jednak na tradycyjną kratkę. No właśnie, co by wtedy było? Na to pytanie odpowiedzi udziela m.in. film niemieckiego tunera Priordesign, który bierze na tapet autorski render BMW M4 Prior-Edition.
Dzięki temu możemy podejrzeć, jak wiele trzeba do zmiany BMW M4 i poniekąd również M3 2021. Dwie wielkie, kanciaste nery można skrócić o połowę, zabudować lukę tradycyjną kratką chłodnicy i nawet nie bawić się w przerabianie błotników, a jedynie środowej części konsoli.
Czytaj też: Ford pokazał nowe podejście do projektowania samochodów za pomocą rzeźby
Czytaj też: Nowe BMW 4 Gran Coupe pyszni się swoim kamuflażem
Czytaj też: Nowe zdjęcia odświeżenia BMW X3 i X4 przed premierą
Na ten moment nie powstało jeszcze tak zmienione BMW, ale coś czujemy, że niektórzy tunerzy na rynku będą oferować taką opcję, kiedy ruszą już dostawy tych nowych BMW.